SPORTY | Kayla Itsines 2015, week 6 start vandaag!

maandag 16 februari 2015


Kayla gaat eigenlijk nog steeds hetzelfde als vorige week. Weinig tijd, weinig puf en weinig veranderingen qua lichaam zorgen ervoor dat het eigenlijk niet zo lekker gaat. Ik vind het onwijs lastig om in mijn ritme te komen en om steeds te gaan, hoewel ik het wel heerlijk vind als ik eenmaal in de sportschool sta en dan niet meer wil stoppen en niet meer naar huis wil. Gekke combinatie he? Ik zie op Instagram van Kayla zo ontzettend veel meiden die na enkele weken al complete sixpacks hebben en totaal afgetraind zijn, best frustrerend als het bij jou zelf dan niet lukt. Ik heb wel weer een foto gemaakt voor deze week en ik zou graag jullie mening over iets willen weten!


Zonder navelpiercing, hihi! Mijne is er op het moment uitgevallen en moet nog even wachten op een nieuwe. Ik vind mijn buik er zo grappig uit zien zonder piercing, echt compleet anders. Ik zie weer weinig tot geen verandering, maar daar zijn jullie nu al een beetje bekend mee. Ik zeg het nu bijna elke week! Ik weet niet precies wat ik fout doe, wat ik anders kan doen en waarom er niks gebeurd, maar frustrerend is het wel.


Dit was na een arms en abs workout van Kayla, gevolgd door een krachttraining voor mijn biceps. Ik kreeg wat hulp van een traininer op mijn sportschool en was echt ka-pot. Ik zie na de training altijd dat mijn armen onwijs opgepompt zijn en vind dat zo'n grappig gezicht! Na een halfuurtje is het ergste alweer wat ingezakt, maar ik hou ervan om dit even vast te leggen met een fotootje!

Stiekem ben ik een beetje klaar met Kayla, ik heb er geen motivatie meer voor. Het liefst begin ik weer helemaal opnieuw, maar ik blijf aan de gang. Ik vind het voor jullie ook zo lullig als ik weer opnieuw begon, zo zien jullie geen eindresultaat. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik veel meer geniet van krachttraining die ik na Kayla vaak nog doe. Ik heb het idee dat dat echt zin heeft en daarin zie ik vooral mijn kracht onwijs vooruit gaan. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen en heb jullie hulp een beetje nodig. Zouden jullie het fijn vinden als ik het afmaak of zouden jullie liever hebben dat ik gewoon elke week een fitupdate plaats? Dus inclusief foto's en wat ik allemaal heb gedaan in de sportschool bijvoorbeeld. Dan is het niet perse Kayla maar wel sportief enz. Wat denken jullie? Ik hoor het graag, zodat ik er eventueel op kan aanpassen! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

16 opmerkingen
  1. Ik denk dat je niet zoveel verschil meer ziet omdat je al een killer body hebt. Ik vind je lijf prachtig, zou heus willen ruilen! Persoonlijk denk ik ook dat je alleen doelen behaald als je er plezier in hebt en achter staat. Skip anders de Kayla guide en ga met een trainer in de sportschool zelf aan de slag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje je bent echt heel erg goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het belangrijkste is dat je het zelf nog leuk vind en als je dat niet meer vind hoef je echt niet verder te gaan voor ons, je kan ook schrijven over andere leuke sporten die je bent gaan doen om anderen te motiveren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij lopen een beetje gelijk op denk ik in onze planning, maar ik zie ook nog vrij weinig! Ik eet uit mezelf al mega gezond en toch is de enige verandering die merkbaar is mijn buikspieren - die ik overigens alleen voel maar amper zie! Ik vind het nogsteeds leuk om te doen, maar ook ik vul het vaak aan met (bijvoorbeeld dansen) omdat ik dat gewoon leuk vind erbij! Ik vind altijd dat sporten iets moet zijn waar je plezier in moet hebben, naast het enthousiast zijn over de resultaten. Ik zou dus echt voor iets kiezen wat jou motiveert, en niet ons! Als ik het zo hoor wil je gewoon blijven sporten en die updates zijn voor ons (dan spreek ik wel vanuit mijzelf) ook gewoon leuk om te lezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut waar. Ik begin Kayla echt als verplichting te zien, dat had ik eerst niet!

      Verwijderen
  5. Ik denk dat je voor jezelf gewoon moet bepalen waar je meer van geniet. Als jij telkens met loot in je schoenen naar de sportschool gaat om Kayla te doen. Lijkt me niet echt leuk. Ik zou niet doorgaan voor je blog in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom ga je niet iets doen wat je leuk vind? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid, je hebt al een toplichaam, dus laat die Kayla lekker zitten en ga doen wat je leuk vindt!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award :)
    http://chanelart.nl/liebster-award/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat je nu ook minder ziet, omdat je een killerbody hebt Rosh! Misschien kan je kijken of je een andere training of meer kracht kan doen? Gewoon doen waar jij je prettig bijvoelt!

    Liefs,
    Hazal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind zelf kracht lekker om te doen, Kayla vind ik stom geworden haha!

      Verwijderen
  9. Gewoon doen wat voor jezelf goed voelt, you know!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Roshelle, doe gewoon waar jij je goed bij voelt! Sowieso moet je het niet voor ons doen, haha. Als jij geniet van krachttraining, zou ik daar lekker vaker mee bezig zijn. En misschien is het juist goed om een keer wat anders te doen voor je lichaam. Ook met andere dingen kan je resultaat behalen ;).

    BeantwoordenVerwijderen