PERSONAL | Photodiary week 7

zondag 15 februari 2015


Ik ben een beetje de tel kwijt qua photodiary's, maar het was afgelopen week week 7, dus ga ik vanaf nu elke week even controleren welke week het is, hahaha. In ieder geval stond deze week in het teken van een heleboel dingen. Ik had stage, een begrafenis, ik liet voor het eerst bloed afnemen, ik ging naar de bouwbeurs, ik werkte en ging in het weekend ook nog naar een verjaardag! Wat een drukte en een achtbaan. Van zondag lekker uiteten met de ene opa, op dinsdag op de begrafenis van de andere opa (de opa van mijn vriend). Heel gek en een echte chaos. Deze week was daarom met twee keer met mijn ogen knipperen voorbij en natuurlijk maakte ik ondertussen foto's.


Op stage zit ik lekker op een eigen plekje in het kantoor. Een eigen bureautje, een eigen computertje en dat voelt heel erg fijn. Het was deze week leuk op mijn stage en ik heb weer wat andere projecten opgepakt waar ik mee bezig ben. Stage gaat eigenlijk best wel snel, want morgen start mijn vierde week alweer. Ik loop maar 10 weken stage, dus voordat ik het weet is het alweer voorbij! - Ik heb mij een tijdje geleden opgegeven als bloeddonor en afgelopen week mocht ik voor een intake komen. Er werd wat bloed geprikt, bloeddruk gemeten en ik mocht wat buisjes bloed afnemen. Ik vond het spannend maar mijn ader ligt erg op mijn huid waardoor het prikken erg makkelijk gaat. Als het goed is krijg ik binnenkort een oproep en dan mag ik echt bloed gaan doneren! 


Het was echt onwijs fijn om in de sportschool weer even helemaal los te gaan en alles te geven. Het was een heerlijke sessie en ik verbrandde ook nog eens flink wat calorieën. Het was zo fijn om met al die chaos even alles eruit te gooien, woohoo! - Ik ben vaak mijn kluisje kwijt nadat ik heb gesport, ik weet dan gewoon niet meer waar ik mijn spulletjes heb gestopt. Dan is het een kwestie van alle kastjes open en zoeken maar!


Op donderdag ging ik met mijn stage naar de bouwbeurs in Utrecht. Hier laten ze alles zien op het gebied van bouw en afwerking en ik zag zo onwijs veel nieuwe spullen. Links op de foto zie je afwerkingsmaterialen, maar deze waren iets specialer dan dat. Dit was namelijk inclusief geur. Het was een soort geperst iets met natuurlijke materialen. De geur op de hoek is rozen en blijft bijvoorbeeld wel 15 jaar zo ruiken!


In het weekend was het Valentijn en hoewel ik er niet zo veel waarde aan hecht kwam mijn vriend met een lekker ontbijtje naar boven terwijl ik nog heerlijk in bed lag. 'S avonds hebben we ook nog lekker gegeten dus het was toch nog een geslaagde dag! - Mijn haar zit altijd zo goed op dagen dat ik niks hoef te doen (de zondag dus), grrr!


En vorige week zagen jullie dat ik nog druk aan het sparen was maar inmiddels is alles binnen! Ik heb van alle soorten twee setjes, dus 8 glazen per soort. Rode wijn glazen, witte wijn glazen, champagne glazen, waterglazen en longdrink glazen. Het was eventjes werk maar het is uiteindelijk toch gelukt. Ik kreeg net een berichtje van een werknemer van de AH die even meldde dat de waterglazen er weer waren en mijn mama is meteen erg lief naar de AH geracet om die op te halen (ik was aan het werk). De verzameling is dus helemaal compleet en mijn kast zal dan ook meteen vol staan met glazen als ik op mezelf ga wonen, hahaha! Hoe was jullie week en hebben jullie nog iets speciaals meegemaakt? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

2 opmerkingen