PHOTOGRAPHY | Een dagje kiekjes maken in Artis

vrijdag 13 februari 2015


Met school gingen wij vorige week naar Artis. We hebben sinds dit schooljaar fotografieles, wat superleuk is, maar normaal doen we het gewoon op school. Nu we alle standjes van de camera onder de knie hebben gingen we dus een stapje verder en maakten we foto's in Artis. De opdracht was om een beetje te doen alsof je de beesten echt in het wild fotografeerde, zonder huisjes e.d. enz! Best lastig. Het was ijs- en ijskoud en ik had mijn telelens niet mee waardoor de olifantjes en giraffes wel erg klein waren op de foto's. Maar, ondanks dat heb ik toch wat mooie kiekjes gemaakt die ik jullie nu laat zien!


En wat vinden jullie? Pretty wildlife right? Best lastig hoor, hoewel ik de foto's (vooral die van de vlinders) erg tof vind. Ik ben natuurlijk geen pro, maar mag best tevreden zijn. Tip voor de volgende keer is zeker om mijn telelens mee te nemen, want die was echt handig geweest. Ik heb de foto's nu gemaakt met mijn standaard lens en even klooien met het licht etc. Maken jullie ook foto's als je in de dierentuin bent? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

13 opmerkingen
  1. Mooi hoor! De eerste vlinder foto vind ik echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je voor school naar Artis bent geweest. Super mooie foto's ook zeg! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! De eerste vlinderfoto is echt ontzettend sterk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's zijn het geworden! Zeker die van de vlinders! Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! het gaat gelijk kriebelen om naar de dierentuin te gaan haha. Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een PRACHTIGE foto's, mooi om te zien. Ik hou van dierentuinen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je foto's echt goed gelukt! Als ik in de dierentuin ben maak ik zeker foto's van alles, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vlinderfoto is goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen