PERSONAL | Photodiary week 1

zondag 11 januari 2015


Oke, we zijn al ietsje langer dan 7 dagen in het jaar 2015 (schrijven jullie het al goed of wordt het krassen door 2014?) en vandaag is het tijd voor de eerste photodiary van het jaar. Ondertussen ben ik alweer flink in mijn ritme. School is gekkenhuis en de aankomende tijd staan er veel leuke, maar drukke dingen op mij te wachten. Stage begint, ik ga naar Disney, een weekendje Hamburg staat op de planning en ondertussen ben ik alweer druk bezig met het plannen van de zomervakantie, maar eerst, mijn einde van het jaar 2014 en de eerste week. Onder andere: mijn laatste lunch van het jaar 2014 (op een hele leuke manier), oud en nieuw vieren, weer beginnen met sporten en meer!


Mijn laatste lunch 'uiteten' van het jaar 2014 en dat ging wel op een hele leuke manier. Mijn vriend en ik streken neer in een Bagels en Beans waarbij je met PayPal kon betalen. Er was namelijk een speciale actie waarbij je korting kreeg op alle bagels (en ze waren écht supergoedkoop met korting). Toevallig stond er in de Roamler app een opdracht waarbij je gebruik moest maken van deze actie. Uiteindelijk hebben we met zijn twee voor 7 euro gegeten! Top en ook nog eens heel lekker! - Dit apparaat kwam ik tegen op 9GAG en ik besloot meteen om hem op te slaan. Dit apparaat staat overal in Amerika en ik vond het zo leuk om dat weer even terug te zien. Misschien herkennen jullie hem wel van mijn vlog, waar ik uitlegde hoe en wat. Dit apparaat heeft geloof ik rond de 150 smaken en het is praktisch op een knopje drukken en je beker vullen!


En toen was het tijd voor oud en nieuw! Ik stond er eigenlijk helemaal niet zo bij stil, maar ineens was het alweer zo ver. We hadden afgesproken met een paar vrienden van ons en namen lekker wat champagne mee. Na het kijken van Ik hou van Holland gingen we naar de bovenste verdieping van de flat waar zij wonen, we vonden daar een nooduitgang naar een groot balkon waar we over heel Purmerend konden kijken. Het was onwijs indrukwekkend en heel erg tof om al dat vuurwerk te zien. Gelukkig was de lucht helder en konden we erg ver kijken. Foto's waren lastig te nemen, maar ik heb wat filmpjes die echt geweldig gelukt zijn!


Tijdens de eerste schoolweek begon ik me ontzettend te irriteren aan mijn nagels. Ik had een paar weken geleden gelnagellak laten zetten (klik) en dat heeft er gewoon onwijs lang opgezeten. Het bleef overigens perfect zitten, maar helaas groeien mijn nagels redelijk snel waardoor ik onwijze uitgroei had. In ieder geval besloot ik om het eraf te halen. Het was even een werkje maar uiteindelijk zagen mijn nagels er zo uit. Ik vind zulke lange nagels echt niet mooi (ik voelde me net een heks, hahaha) en heb toen besloten om ze maar weer wat korter te maken. De gelnagellak heeft er ruim 5 weken opgezeten! - Ik maak 's ochtends vaak een foto van mijn outfit, gewoon voor de leuk!


En afgelopen maandag startte ik weer opnieuw met het programma van Kayla. Veel meiden begonnen die dag en heb daarom besloten om ook mee te doen. Ik heb ook besloten om weer zo goed mogelijk te eten om al mijn behoeften aan te vullen. Ik zit best wel te stoeien met voeding, ik heb geen zin om geobsedeerd te raken, maar wil ook niet mijn lichaam kapot maken omdat ik niet goed eet. Het is best lastig om voedingsadvies te vragen aan anderen, omdat iedereen anders in elkaar zit. In ieder geval zit week 1 er weer op (morgen weer een update) en ga ik vol goede moet verder! - Ik heb een nieuw broekje en topje gekocht. Tot nu toe mijn favoriet! Ik heb hier nog een artikeltje over geschreven, die komt later deze week online. Hoe was jullie eerste week? Hebben jullie nog doelen voor 2015? Ik ben benieuwd! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

9 opmerkingen
  1. Ah leuk om te lezen! Je Oud&Nieuw ziet er gezellig uit (: Mijn doel voor 2015 (denk dat je dat bedoelt? Er staat 2014 haha) is vooral gezond zijn, productief zijn en het natuurlijk heel erg leuk hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, dat klopt inderdaad! Stom he, doe ik het zelf ook nog fout, hahaha! Veel succes ermee, komt vast helemaal goed! :-)

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen, jeetje wat zijn jouw nagels lang! Gebruik je dat korte topje ook in de sportschool? Daar ben ik zo benieuwd naar! Want ik vind het gaaf, maar bij ons in de sportschool heb ik in 5 jaar tijd nog nooit iemand met een top gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat niet. Ik draag er wel altijd wat overheen. Het liefst sport ik wel zo, omdat ik een shirt heel echt heel erg vervelend vind zitten tijdens het sporten, maar het kan gewoon echt niet. Er sporten redelijk veel mannen/jongens bij mij en ik wil geen extra aandacht, hahaha! :-)

      Verwijderen
  3. Leuk om te lezen!! Je nagels zijn echt lang geworden zeg. Echt respect dat je zo goed bezig bent met sporten, is er in de sportschool een instructeur die je om voedingsadvies kunt vragen? Heb ik toen ook gedaan, wat ze bij mij adviseerde, was om iedere 3 uur wat te eten. (kwart met noten en fruit, volkoren crackers met kipfilet of pindakaas). Je moet er voor zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt die je op de been houden aangezien je zoveel sport. Ik zou er gewoon eens naar vragen! Een beetje fitnessinstructeur heeft ook voldoende kennis over voeding. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb toevallig afgelopen weekend advies gevraagd maar ik had er vrij weinig aan. Ik app je wel even :')

      Verwijderen
  4. Leuk om te lezen! Je aanbieding bij B&B was echt chill, dat maak ik nooit mee haha! :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt heel erg chill! Er was een december aanbieding! Ik heb ook nooit geluk normaal hoor met dat soort dingen, hahaha!

      Verwijderen