NEW IN | Een gave budgettrui!

vrijdag 9 januari 2015


Alle feestdagen zijn weer voorbij! Het is altijd lastig om na de decembermaanden iets leuks te vinden en ook niet gelijk tientallen euro's kwijt te zijn. Nou, bij deze leuke aankoop is dat geen probleem, want die tientallen euro's heb je niet nodig, maar wel een tientje! Sinds de H&M in Purmerend zit ben ik onwijs blij en neem ik, wanneer ik in het centrum ben, altijd even een kijkje. De collectie wisselt snel en vaak en er is altijd wel wat nieuws. Ik had wat cadeaukaarten van mijn verjaardag dus ik nam een kijkje en kwam thuis met deze budgettrui van maar een tientje (misschien leuk voor je zus, moeder, tante, oma of gewoon voor jezelf natuurlijk).


Wat een leukerd niet? Ik vond hem in ieder geval super toen ik hem zag hangen. Ik pakte een maatje S, maar een maatje M valt toch net wat lekkerder los voor in de herfst en winter. Het modelletje is wat kort, maar indien ik wat hogere broeken draag op het moment is dit geen probleem. Ik vind het overigens ook leuk om er een wat langer hemdje onder te dragen, zo krijg je laagjes en staat het wat speelser. En over laagjes gesproken, dat is ook de ideale manier van kleden in het koude weer. Laagjes houden warmte vast, lekker hoor! Ik vond hem voor een tientje in ieder geval veel te leuk om te laten liggen. Er waren overigens nog andere kleuren: bordeauxrood, groen en nog eentje met een patroontje. Vinden jullie het net zo'n leukerd als ik? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

17 opmerkingen
  1. Wauwie, wat een leuke trui voor weinig geld! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is wel heel erg mooi en dat voor 10 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie trui! Die zou mooi staan bij een zwarte high waist jeans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke trui heb je gescoord tijdens de sale!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is 'ie leuk zeg! Truien van H&M vind ik zo fijn haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem inderdaad ook superleuk! Denk dat ik hem ook had gekocht als ik hem had zien hangen. Maar ik heb de laatste tijd al enorm veel truien gekocht, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah heel erg leuk! En lekker goedkoop (: Ik was gisteren in de H&M en zag ook allemaal jurkjes voor maar tien of vijftien euro, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooi en voor een tientje kan je het ook niet laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is die! En altijd fijn voor die prijs (:

    BeantwoordenVerwijderen