VIDEO | USA vlog 9 | Natuurpark, shoppen in een outlet en een football wedstrijd incl. cheerleaders!

dinsdag 2 december 2014

Ik kan met zekerheid zeggen dat dit een van de leukste dagen van mijn vakantie was. Met deze dag besefte ik echt dat ik in Amerika zat en niet ergens in een ander warm land. Ik ging deze dag naar een natuurpark, waar kans was op krokodillen (en we hebben er ook een gezien!) en vervolgens gingen we naar een outlet, en de dag hebben we afgesloten met een football wedstrijd inclusief cheerleaders!


In de outlet kocht ik nog wat spulletjes bij de GAP en ook keek ik nog voor wat sportkleding, maar het leukste van de dag was toch 's avonds. We gingen met de hele familie naar een lokale American Football wedstrijd in de buurt. Gewoon twee high schools die tegen elkaar speelde. Het was geweldig. Er was een homecomingqueen- en king en er waren veel cheerleaders die allerlei dansjes deden. Ik was midden in het leven van de high schools beland en het leek net of ik in een film zat, het was awesome! Wat vinden jullie van deze echte Amerikaanse vlog? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

2 opmerkingen