NEW IN | iPhone 6 plus

zaterdag 25 oktober 2014


Jullie hebben het waarschijnlijk al gelezen op mijn social media accounts: mijn telefoon is vorige week gestolen. Ik liep in de stad, keek een filmpje, stopte hem weg in mijn tas en toen ik een foto wilde maken in de paskamer van een shirt die ik aan het passen was, merkte ik dat mijn telefoon weg was. Gewoon weg, pleite. Ik denk dat iemand mij heeft gevolgd en in de gaten gehouden heeft waar ik mijn telefoon wegstopte. Dezelfde avond kreeg ik een melding dat mijn telefoon gevonden was en heb ik aangifte gedaan, helaas kon de politie niks voor mij betekende dus ik heb toen besloten om die dag ook een nieuwe telefoon te kopen.



Ik koos voor de iPhone 6 plus. Ik was zo boos om het feit dat iemand mijn telefoon had gestolen, dat ik mijzelf stiekem een beetje wilde troosten met een mooie nieuwe telefoon. Ik wilde niet weer een iPhone 5 kopen, dat voelde een beetje als geld in een oneindige put stoppen, want na een jaar levert een iPhone 5 niet zo veel meer op. Gelukkig had een winkel bij mij hier in het stadje er nog eentje op voorraad, die iemand anders had geannuleerd.


De telefoon is groot ja, maar ik ben er nu al aan gewend. Nee, hij past niet meer in mijn broekzak en nee hij is niet handig om even bij je te dragen, maar het beeldscherm is supermooi en scherp enz. Hij is nog niet gebogen (hahaha) en ik ben er blij mee! Ik heb nog even gekeken naar de iPhone 6, de normale, maar deze vond ik niet echt een upgrade. Het voelt nu echt alsof ik een splinternieuwe telefoon, anders dan andere. Wat vinden jullie van de nieuwe iPhone? En zouden jullie gaan voor de normale of de plus variant? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

6 opmerkingen
  1. Ik vind hem wel mooi, maar ik blijf toch liever nog even bij mijn iPhone 5. Ik zou echt moeten wennen aan het grote scherm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf! Hij is wel groot, lijkt me wel echt fijn. Ik heb zelf de iphone 4s :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Wat enorm naar dat je telefoon gestolen is :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt balen dat je telefoon gestolen was man! Maar jeetje, wat is deze groot joh! Ik vond de gewone 6 al groot haha ;)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, maar ik vind hem te groot inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg gaaf hoor! Ik vind hem ook vrij groot, maar ik denk juist dat het wel handig is, mijn volgende telefoon wordt denk ik ook wel een grote variant (:

    BeantwoordenVerwijderen