NAILFRIDAY | Glitters van Sally Hansen

vrijdag 19 september 2014


Afgelopen week dook ik weer eens de Action in. Ik was er alweer een paar weken (ahum, 2 weken ofzo) niet geweest en omdat ze zo vaak de winkel veranderen en omgooien met alle spulletjes die ze hebben was er een grote kans dat ik weer wat nieuws tegen zou komen. Ik zocht eigenlijk voor een cadeautje en nadat ik het mandje vol had met leuke spulletjes dook ik even het schap in waar de nagellakjes staan. OPI lag er nog steeds bij, maar die had ik allemaal al. Vervolgens zag ik nagellakjes liggen van 'Sally Hansen'. Geen idee wat dat nou precies voor merk was, maar ze waren goedkoop en zagen er mooi uit. Ik nam er twee mee! Benieuwd naar deze lakjes op mijn nagels?


Ik heb de twee nagellakjes gecombineerd. Ik heb de groene nagellak gekozen die ik vorige week ook droeg omdat ik het een supermooi kleurtje vind! Op mijn ringvinger heb ik het donkere lakje en op de rest van mijn nagels heb ik het lichte lakje. Ik vind het lichte lakje erg mooi, het is erg subtiel en het lijkt eigenlijk net of het door de groene nagellak hoort. Makkelijk te combineren met heel wat kleuren dus! Het kleurtje op mijn ringvinger is ook erg mooi, het is een beetje zwart, wit met grijs en past dus ook bijna overal bij. Ik denk dat dit kleurtje ook prachtig staat op witte nagellak, waar ik nog steeds hard naar op zoek ben (de perfecte die dekt). De lakjes hebben de nummers 62 en 26 en waren € 0,99 per stuk, zeker budget dus! Kenden jullie dit merk al? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

7 opmerkingen
  1. Super leuke nail art! Wat een fijn prijsje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh jaa ik hou van dit soort lakjes! En helemaal voor zo'n prijsje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lakje! Glitters zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd van glitter nagellakjes!! Zien er mooi uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He jammer, ik heb ze gisteren niet zien liggen! Ik ken het merk wel. Ze zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen