INSTAGRAM | Augustus

dinsdag 16 september 2014

1OPI nagellakjes bij de Big Bazaar voor een klein prijsje, wow! 2 Op het event van SpotnShop. 3 En er lag een heleboel lekkers, mjum! 4 Ik plaatste mijn eerste progress foto op Instagram. 5 Dit is een dagelijkse snack. 6 In de auto met mijn vriend, gemaakt met de GoPro. 7 En deze schoten we ook! 8 Mijn schoentjes. 9 Bezig met kleurcontrasten op school. 10 De opening van de H&M in Purmerend. 11 Een 'stoere' kledingddag met Roshe runs. 12 Sport! 

Woops! Is het alweer September? Ik was totaal vergeten om de diary van Augustus online te plaatsen. Gelukkig kwam ik er pas halverwege september achter (haha) dus ik besluit hem alsnog om te plaatsen! In augustus begon school weer en ik kon gelijk flink aan de bak.Verder begon ik met sporten, maakte ik wat foto's met mijn GoPro, ging ik naar de opening van H&M in Purmerend en was ik op een event! Wat was het leukste wat jullie in augustus hebben gedaan (even goed terug in je geheugen, haha)? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

14 opmerkingen
  1. Aah wat een superleuke foto's en mooie collage! Augustus was nog behoorlijk druk zo te zien hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, augustus lijkt alweer zo lang geleden! Maar nogsteeds leuke foto's (: Leuke drukke maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De prachtige rondreis die ik maakte in Amerika, for sure!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke diary! Ik vind die bomen foto heel leuk! Leukste wat ik gedaan heb in augustus was de fietsvakantie en de 2 weken dat mijn vriend vrij was en naar een Caro Emerald concert, wooeeh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je process foto's zijn zo gaaf, heb ik heel veel respect voor! Ga zo door (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En een GoPro, dat lijkt me nou zo gaaf!
    Het leukste in augustus was het bodyboarden in Normandiƫ :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's en die foto van die bomen is echt mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love yoursss

    NEW OUTFIT IN MY BLOG: La Farola
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2014/09/la-farola.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Het leukste in augustus was mijn vakantie. Nu alweer aan toe, pfoeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waah al die nagellakjes bij big bazar! En wat een lekkere dingen bij het evenement!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen