(GESLOTEN)WINACTIE #2 | Telefoonhoesje van ByLouLou

maandag 14 juli 2014


En? Hebben jullie allemaal al meegedaan aan winactie #1? Ik hoop het wel! Vandaag staat nummer #2 online waarbij je dit superleuke telefoonhoesje van ByLouLou (twv 19,95) kunt winnen. Het hoesje is gemaakt van echt leer en is een imitatiehuidje, dus hiervoor zijn geen echte beesten gebruikt om dit patroontje te krijgen. Wel even belangrijk, het hoesje is geschikt voor de iPhone 4 of een telefoon die ongeveer even groot is. Een iPhone 5 kan er wel in, maar dan kan het klipje niet dicht, dus hou hier rekening mee als je meedoet!

Wat moet je doen om kans te maken?
Volg mij op Bloglovin' of GFC.
Laat je e-mailadres achter in een comment.

Nog meer kans maken?
Like mij op Facebook +1
Volg mij op Instagram +1
Abonneer op mijn YouTubekanaal +1

Laat even weten wat je allemaal gedaan hebt! :-)

Deze winactie loopt de gehele zomervakantie, zodat iedereen rustig de tijd heeft om mee te doen aan alle winacties die nog komen. De laatste datum om mee te doen is vrijdag 15 augustus!
Vergeet niet om elke maandag even naar de nieuwe winactie te kijken op mijn blog, want er komt nog veel meer aan! Alle winacties van deze zomer vind je hier! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

13 opmerkingen
  1. Wauw! Er bestaan geen achterkantjes voor mijn eigen telefoon... Helaas! Maar dit mooie hoesje vind ik prachtig. Mijn mobiel heeft dezelfde vorm van een Iphone 4, misschien iets kleiner dus hij gaat er zeker in passen :) Ik volg je op Youtube en ofcourse op Bloglovin! florientjepost@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. its a great case!
    kisses
    I have a new outfit in the top of madrid

    NEW OUTFIT IN MY BLOG: ON THE TOP OF MADRID
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2014/07/on-top-of-madrid.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie, ik vind het hoesje echt prachtig! Helaas past mijn eigen telefoon er niet in, dus ik sla deze winactie over :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, ik doe mee. Ik volg je via bloglovin, youtube en FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zéér Gewild ! :-D
    Wat een pracht exemplaar dus ik doe graah mee ;-)
    Facebook; Dinie H. (Gijsberts)
    Bloglovin nummer 4;Dinie Gijsberts
    YouTube;Diny Gijsberts
    Instagram; momzymom
    Twitter nr. 61; Dinie Gijsberts
    dinie.gijsberts@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi!

    Super leuk hoesje, die staat vast en zeker goed bij mij telefoon!

    Ik volg je op BL ik heb deze post ook geliked!

    Stephanie_de_monye@hotmail.com

    x Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi hoesje
    Doe graag mee
    Tamara Vermeulen
    kletskous999@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik volg je alleen via bloglovin'. Dit is mijn email: happilyheart@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke winactie ! Ik volg je al overal ! Mijn email is marykejane@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee! Ik volg je via GFC, bloglovin, facebook, instagram en youtube. Alles dus :)

    BeantwoordenVerwijderen