NAILFRIDAY | Mintkleurige nagels / 146 That's what I mint

vrijdag 11 juli 2014

Ik heb dit lakje een tijdje geleden bij de Kruidvat met de 1+1 gratis actie gescoord. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben meer van het merk OPI, maar de laatste tijd kies ik ook steeds vaker voor budgetlakjes. Het eerste lakje wat ik kocht was helaas een pechgeval, na twee keer het kwastje in en uit het potje te hebben gestopt brak het kwastje al af. Ik baalde als een stekker maar ging terug naar de winkel voor een nieuw potje, want dit kleurtje vond ik toch wel erg mooi!


Met het nieuwe potje nagellak lukte het eindelijk om het lakje mooi aan te brengen. Het kwastje is lekker breed en na een keer over je nagel is je gehele nagel eigenlijk goed gevuld. Ik heb met dit lakje drie laagjes aangebracht en dit is het effect. Ik vind het een geweldig kleurtje, vooral in de zomer. Het kleurtje is van Essence Colour & Go en heet 146 That's what I mint (€1,70)! Wat vinden jullie van dit mintkleurtje? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

19 opmerkingen
  1. Wauw dat is zeker een heel mooi kleurtje! Echt een mooie mint kleur!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zomers kleurtje! Ik heb het liefst van dit soort kleurtjes op mijn nagels, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi kleurtje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mint is mijn lievelingskleur! (vandaar mijn blog naam, haha)
    Het is een mooie lak en mooi aangebracht :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk kleurtje <333 xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lakje zeg. Hele mooie zomerse kleur en prachtig gelakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dit lakje ook, ik vind hem heel mooi en fijn :)! Je hebt je nagels echt heel erg mooi gelakt! Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! En wat kan je mooi je nagels lakken! bij mij ziet dat nooit uit haha

    liefs, turnitinsideout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kleur! De essence nagellak vind ik zelf ook erg fijn om te gebruiken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa, deze is leuk hè! Heb hem zelf ook. En wat lak jij inderdaad je nagels mooi :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blauw/groen tinten zijn super tof! Zeker nu in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik Hou van mintkleurtjes! erg mooi lakje.

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh wat jammer dat we elkaar niet gezien hebben! Ben je er vandaag of morgen nog?
    Zeker een mooi kleurtje dit, inderdaad perfect voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kleurtje!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen