LIFE | Op vakantie naar Florida (USA)!

woensdag 15 oktober 2014

(bron)

Als jullie dit lezen loop ik rond op Schiphol, of stap ik net in het vliegtuig óf ik zit al IN het vliegtuig! Ik heb in januari deze vakantie geboekt en heb er zo onwijs naar uitgekeken. Elke maand weer een stukje dichterbij en toen de maand Oktober eindelijk aanbrak was het nog maar heel kort. Nu ik dit artikel schrijf (zondagavond) is het nog maar drie dagen aftellen tot ik eindelijk ga. Vandaag vertel ik jullie waar ik precies heenga en wat ik allemaal van plan ben om te gaan doen aan de andere kant van de wereld. Natuurlijk zou ik het ook erg leuk vinden als jullie tips geven over wat ik daar allemaal moet doen of echt moet kopen daar.


Woensdag vlieg ik vanaf Schiphol naar Houston, Texas. Deze vlucht zal 11,5 uur duren. De vlucht is wat onlogisch, omdat ik naar het midden van Amerika vlieg terwijl de eindbestemming rechtsonder is. Na een overstap van drie uur vlieg ik nog 1,5 uur 'terug' naar Florida. Florida staat bekend als de 'sunshine state' omdat het daar bijna altijd mooi weer is. In Florida heb je de steden Miami en Orlando bijvoorbeeld die waarschijnlijk bekend klinken. Wij verblijven in Treasure Island, dit is een stukje land naast de stad Tampa. We verblijven in een appartement aan het strand met een zwembadje. In het appartement is een volledige keuken waardoor we lekker 'thuis' kunnen ontbijten.

(bron - bron)

Op de planning staat sowieso al een dagje naar Universal Studio's in Orlando. Ik heb daar onwijze zin in! Ik ben zelf een erge fan van achtbanen enz, en gelukkig kun je die daar vinden. Wat ook erg leuk is is dat ze in juli een Harry Potter gedeelte nieuw hebben geopend. Dit is het gedeelte waar Harry in zijn eerste jaar al zijn spulletjes koopt. Er is zelfs een achtbaan net als de bank, waar Harry en Hagrid naar de kluis van Harry gaan, hoe tof!

(bron - bron)

Verder zijn we van plan om veel te winkelen, dag in dag uit (hahaha). We staan elke dag op, dan kunnen we op het strand liggen en 's middags gaan we er dan op uit. We gaan veel outlets bezoeken waar je veel merkkleding kunt krijgen voor een goedkopere prijs. Verder ga ik natuurlijk naar winkels zoals Victoria's Secret, Bath & Body works en ga ik helemaal los met het kopen van sportkleding en stoere Nikes! Ik heb een verlanglijstje gemaakt met dingetjes die ik graag wil hebben. Bijvoorbeeld de paarse Lady stick deo waar iedereen tevreden over is, of die leuke kleine EOS lippenbalsem. Ik ga ook elke dag buiten de deur eten. Waarschijnlijk ontbijten we thuis maar lunchen en dineren doen we buiten de deur bij bevoordeeld foodcourts (die zitten vaak in winkelcentra).

Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast dat ik nu voor het eerst naar Amerika ga. Zoals jullie weten ga ik vloggen, overal en altijd (nee nu overdrijf ik). Ik ga vloggen wat ik dagelijks doe enz en natuurlijk ook in het pretpark. Hebben jullie nog tips over wat jullie graag willen zien tijdens het vloggen (bijvoorbeeld het shoppen, filmen in winkels oid) of nog tips wat ik echt MOET doen daar of MOET kopen om mee te nemen naar Nederland? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

12 opmerkingen
  1. Waaauw echt te gek dat je gaat! Heel veel plezier en goede reis <333

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super gaaf dat je er heen gaat!! Heel veel plezier ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER leuk! Wat ben ik jaloers, Florida staat echt heel hoog op m'n bucketlist. Ik ben alleen nog maar in het westen van Amerika en in New York geweest, dus tips kan ik je helaas niet geven. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik ben stiekem ook een beetje jaloers, heel veel plezier meid!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf dat je hierheen gaat, echt superveel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superveel plezier daar! Maar dat gaat sowieso wel lukken, haha! Ik ben in Universal Studio's in LA geweest. Dat was ook heel gaaf! Het Harry Potter gedeelte lijkt me heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.. onwijs veel plezier Roshelle :)! Heel veel shopplezier en strandplezier, haha. Ik wil ook nog steeds Nikes. Ben benieuwd welke je gaat aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf dat je hier naartoe gaat! Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier! Ik ben zelf vorig jaar in Januari in Florida geweest en toen was het zelfs ook moooi weer. Ik ben ook in Universal Studios geweest, erg leuke attracties. Maar het is vrij klein, voor de prijs die je ervoor betaald want het echt ontzettend duur die entree! Victoria's Secret heeft inderdaad héle goede sportkleding. Je hebt er ook veel outlets te vinden met onderandere Victoria's Secret dus daar moet je maar eens naar zoeken. Ik heb zelf een hele fijne legging ervandaan en die gebruik ik altijd voor het dansen. Het is eigenlijk een yoga legging haha! Als je gek bent van body splashes moet je er echt een meenemen van Victoria's Secret. Heel veel plezier in Florida, ben erg jaloers! Het is echt geweldig daar hihi ♥ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt zo tof! Je hebt er echt lang naar uitgekeken dus super dat het nu eindelijk zo ver is! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar hoe je het er gaat hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Winkelen in Amerika.. there's nothing like it, haha. Superveel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zo'n geweldige reis volgens mij! Ooit zou ik dit ook wel eens willen boeken (: Ik had graaag tips met je gedeeld, maar die heb ik niet maar ik hoor graag Florida tips van jou voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen