SPORTY | Update Kayla, vandaag start week 5!

maandag 1 september 2014


Yay, eindelijk durf ik het aan om een update te plaatsen. Maandag is mijn dag dat ik mijzelf altijd opmeet, weeg en foto's maak van mijn voor- zij en achterkant in hetzelfde setje. Maandag betekent dat er een week geëindigd is, maar ook dat er weer een nieuwe week start. Ik heb er nu vier weken opzitten en vond het tijd voor een update (de foto's van week vier plaats ik later weer). Ik zit nu op 1/3 van de guide en wil dit graag met jullie delen omdat ik er veel vragen over krijg. Jullie zijn vast heel nieuwsgierig naar de foto's..

Allereerst wil ik even zeggen dat ik deze foto's plaats om jullie te laten zien hoe mijn lichaam veranderd door het gebruiken van de guide van Kayla. Ik ben niet ontevreden met mijn lichaam en ben ook niet onzeker om deze foto's aan jullie te laten zien. Ik vraag niet naar een mening over mijn lichaam. De rede dat ik train is om sterker en gespierder te worden en niet om af te vallen of nog slanker te worden. Ik hoop uiteraard dat jullie dit begrijpen en ik geen nare reacties krijg! :-)

Hierboven zie je de start, week 1, week 2 en het einde van week 3. Elke foto is op de maandag genomen, dus de start van de nieuwe week.

Deze week ging het weer super. Elke week gaat het een stukje beter en je conditie gaat echt met stappen vooruit. Touwtje springen voor 2 minuten lang was een paar weken terug onmogelijk, nu is het al een stuk makkelijker. Het is wel wat lastig hoor, dat combineren van school, werk en dan ook nog sporten. Zoals jullie misschien weten sport ik nu 6 dagen per week. Op maandag, woensdag en vrijdag doe ik een work-out en op dinsdag, donderdag en zaterdag doe ik cardio (ongeveer 45 minuten). Op de zondag houd ik een rustdag en stretch ik ongeveer 20 a 30 minuten al mijn spieren.

Wat shots die ik heb gemaakt met mijn iPhone. Ik bakte ook gezonde brownies en die waren echt heerlijk!

Maar maand 1 is om, en dat betekent ook dat mijn schema aangepast moet worden. Het is nu de bedoeling om LIS (low intensive training of ook wel cardio) en een work-out op één dag te doen maar het mag niet achter elkaar (dus 's ochtends en 's avonds bijv). Ik weet nu al dat ik dit niet ga redden in verband met school, dus dat is weer even lastig. In de laatste maand moet je ook nog een HIT (high intensive training) er tussendoor gooien, maar dat is allemaal nog even ontdekken. Maand 1 is in ieder geval afgekruid, YES! Zouden jullie een wekelijkse update willen of liever elke twee weken (of liever helemaal niet, dat kan ook)? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

20 opmerkingen
  1. Goed bezig! Ik vind je updates leuk om te zien! Ik denk dat je het meeste verschil om de twee weken kunt zien, dus dat lijkt mij een goeie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw girl, wat een change al! :) Knap dat je die foto's durft te delen! Ik ga dat niet doen hoor, haha, veel te eng :P
    Hmm, ik moet toch die guide maar ff goed lezen, want snap niets van die trainingen vanaf week 5!

    Succes verder! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg goed bezig meid!! Ik ga vanavond beginnen met mijn eerste workout! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super knap dat je het zo goed volhoudt, je ziet ook echt super mooi verschil! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super goed bezig meid! Ik zie zeker een blokjesbuik tevoorschijn komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig! Heb je die schema's om het af te kruisen zelf gemaakt of staat dat in het e-book?

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er mooi en overzichtelijk uit, zou je hem niet kunnen delen/toesturen?

      Verwijderen
  7. Al een heel mooi resultaat, goed bezig! Ik heb de hele guide inmiddels alweer afgerond:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het leuk om je updates te lezen en leuk om te zien en horen dat het echt wat voor je doet! Naar mijn idee zie ik zeker wel al wat meer spieren bij je! Prachtig lichaam heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je updates heel leuk juist! Voor mij begint vandaag week 1 (: Ik ben helaas alleen ziek dus ik hoop dat ik er doorheen kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super goed dat je het volhoud!
    Zit zelf ook te twijfelen of ik deze guide ga volgen

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whow, super! Je ziet echt wel een duidelijk verschil! Je ziet er trouwens echt super goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben vandaag begonnen! Ben benieuwd hoelang ik het vol hou.

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger award
    http://welcometojuliaslife.blogspot.nl/2014/09/sunshine-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het juist erg leuk om te zien! Goed dat je ook zo gemotiveerd bent en het echt volhoudt :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat zie je er goed uit! Je ziet al duidelijk verschil vind ik. Goed dat je er bij zet dat je het doet om je spieren sterker te maken etc, en niet om af te vallen. Ik dacht ook toen ik de foto's zag: 'huh, wil zij afvallen?!' Maar nee dus :). Je hebt me wel heel benieuwd er naar gemaakt nu! Ik ga eens op zoek naar de workouts enzovoort :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Ik ben echt onder de indruk en zou dit graag 1 keer in de week willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, meis! Wat ben je goed bezig. En je hebt een fantastisch lichaam.. je buik! (sorry, geef ik toch mijn mening, haha). Maar ik vind het altijd knap als mensen zo goed bezig zijn met sporten. Ik vind het zelf ook fijn om zo fit te blijven :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve reactie van je! Dat is geen nare mening iig! Hahaha.

      Verwijderen