OUTFIT | Short skirts and printed tops

maandag 23 juni 2014

Topje, H&M - Rokje, PULLANDBEAR

Afgelopen zaterdag deed ik mijn ogen open, wat was het verassend licht in mijn slaapkamer! Even knipperen met mijn ogen en de gordijnen open slaan. Ik was zo blij want ik zag dat de zon zich weer door de wolken heen had gebrand, wat eigenlijk de hele week nog niet was gebeurd. Dat betekende natuurlijk weer zonder jasje naar buiten en het liefst met blote benen. Gelukkig had mijn vriend weer even tijd om wat foto's te schieten en dit is het resultaat. Heerlijk zomers en dromerig toch? Met mijn nog steeds nieuwe rokje en nieuwe topje van de H&M! Ik heb overigens nog steeds geen oplossing gevonden voor het topje, hier draag ik hem zonder BH maar dat is wel een beetje tricky in het openbaar. Ik heb overigens geen schoenen aan op deze foto's. Ik loop thuis namelijk altijd op blote voeten en wilde het ook een keer in een outfit doen. In ieder geval, hoe hebben jullie je weekend doorgebracht, ook lekker genoten van de zon? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

15 opmerkingen
  1. Lekker op blote voetjes! Ik hou er echt van om in de zomer op blote voeten te lopen! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi rokje! Echt leuk gecombineerd :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke outfit, zeg! Word er helemaal blij van! Vooral die blote voetje ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je super! Lekker een zomers gevoel met die blote voetjes erbij! Misschien zo'n Eva's bra, zo'n plakbare proberen? Ze schijnen wel goed te zijn. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, dat is even mijn enige optie! Maar mijn huidige plakbh plakt niet meer, tijd voor een nieuwe!

      Verwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke outfit en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat rokje echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De achterkant van die top is echt mooi! :)
    (en de voorkant natuurlijk ook, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk eten, en prachtig topje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah dit is echt super leuk!! :D

    BeantwoordenVerwijderen