NEW IN | We own the night race pack

zaterdag 7 juni 2014

Een tijdje terug ontving ik een mailtje in mijn inbox dat mijn pakketje klaar lag om opgehaald te worden in Amsterdam. Omdat ik even geen tijd had moest ik echt even tijd maken om dat pakketje op te halen. Afgelopen zondag reed ik naar Amsterdam om het pakketje op te halen. Op de eerste verdieping was een soort pop-up kassa neergezet waar je je pakketje op kon halen. En vanavond om half 11 is het dan zo ver, We Own The Night van Nike!


Voordat ik dit tasje met inhoud kreeg werd er aan mij gevraagd hoelang ik dacht over de race te gaan doen. Omdat ik nog steeds kamp met een blessure heb ik maar gezegd dat ik er wel anderhalf uur over ga doen en kreeg ik daarvoor een nummer. Er zijn vier groepen en we rennen dus niet allemaal tegelijk weg maar in groepen. Er werd ook aan mij gevraagd of ik mijn haar wilde laten doen voor de race, zodat je haar helemaal hardloopproof is.


Dit is de inhoud van het pakketje. Er zit een envelop met daarin een gps tracker die je aan je veter kan knopen zodat je snelheid wordt bijgehouden, een boekje met informatie (onder andere de route), een polsbandje met je nummer + eentje voor een gast en als laatste het shirt wat speciaal voor We own the night ontworpen is. Het shirtje heeft een supermooie kleur en de opdruk is onwijs kleurrijk. Het shirt is overigens gemaakt van dry fit materiaal, dus perfect voor een lange 10 kilometer! Ik heb er overigens ook voor gekozen om mijn haar te laten doen, dus daar kreeg ik ook een kaartje voor waarop de afspraak staat.


En nu? Ja, ik heb nog steeds last van een blessure en ben sinds een week weer aan het hardlopen. Ik ben sinds vorige week drie keer geweest en kreeg na elke keer rennen toch weer last. Er wordt aangeraden om niet te gaan, maar ik wil dit event perse meemaken, wat jullie ongetwijfeld zullen begrijpen. Ik ga gewoon rustig aan rennen en als het niet gaat gewoon een stuk lopen om vervolgens weer te gaan rennen. Waarschijnlijk zal het minder zwaar zijn dan normaal, omdat je met veel andere mensen rent en er van alles te zien is onderweg! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand hem ook gaat rennen vanavond? Let me know! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

16 opmerkingen
  1. Het gaat je lukken en tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes vanavond, je kan het! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spullen in het tasje! En het gaat je vast lukken, in een grote groep is het inderdaad altijd beter vol te houden! En dan kan je daarna even rusten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat spannend, maar ook zo ontzettend leuk! Veel plezier en succes topper, je kunt het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes & veel plezier vanavond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes ermee! :D Je gaat dat goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super tof shirt! Hopelijk speelt je blessure niet te veel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love this top

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: READY FOR THE MATCH
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2014/06/ready-to-match.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe ging het? Heb je het naar je zin gehad? Hopelijk gaat het met je blessure! Mooi shirt, btw xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ging goed! Heb het soms zwaar gehad maar dat hoort erbij! Heb het zeker naar mijn zin gehad en helaas vond mijn blessure het niet zo leuk!

      Verwijderen
  10. Leuk wat je gekregen hebt dat t-shirt! Hoe gaat het nu?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat shirt is zeker tof! Echt een mooie herinnering en een mooi sportshirt! Het gaat nu wel wat beter weer, heb alleen nog steeds spierpijn (hihi)!

      Verwijderen
  11. Hoe ging het meid?? Echt super goed van je dat je hem gedaan hebt! x

    BeantwoordenVerwijderen