INSTAGRAM | Maart

vrijdag 4 april 2014

1 Ik ging heerlijk uiteten en dit is wat voor mijn neus stond. 2 Ik kocht het kleurboek voor volwassenen! 3 De inhalen  zo leuk. 4 Ik at mijn eerste ijsje van dit jaar. 5 Er werden kleine parkietjes geboren bij ons. 6 We mochten stemmen. 7 Ik ging lekker even bruinen onder de zonnebank. 8 Smoothies op zondagochtend. 9 Ik maakte deze taart. 10 Ik maakte nog een smoothie met deze aardbeien! 11 Ik was veel te druk met school..12 En ik ging naar de opening van de Primark in Nijmegen!

Iets later dan gepland in verband met de Primark-gekte op mijn blog (hahaha). Maart roert zijn staart, maar deze keer doet Maart dat niet! Wat een heerlijke maand om de lente in te luiden want het zonnetje heeft zich al vaak laten zien. Deze maand bestond voornamelijk uit proberen te genieten in de minimale vrije tijd die ik had. Zo ging ik naar de ijhallen, maakte ik smoothies, was ik druk met school en werden er kleine parkietjes geboren! Maar de maand is alweer voorbij en April is weer begonnen. Hoe vinden jullie mijn diary van deze maand? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' - Youtube

11 opmerkingen
  1. Ahww! Schattig dat kleine parkietje! Leuke foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die foto's, op een vreemde manier vind ik andere mensen hun instagram foto's altijd leuker dan de mijne :) Wat voor dingen staan dan in de kleurboek voor volwassenen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel gevarieerd, van abstracte kleurplaten tot kleurplaten met bloemen en huisjes. Er is als het goed is een inkijkexemplaar op bol.com, moet je even een kijkje nemen! :-)

      Verwijderen
  3. Awh, dat parkietje, echt cute! Verder ook leuke foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Dat kleurboek voor volwassenen is ook interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, dat parkietje is zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die taart is echt mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!
    Wat een grote aardbei zeg! ;)

    BeantwoordenVerwijderen