EVENT | Opening Marks & Spencer Den Haag

donderdag 20 februari 2014

Marks & Spencer opent haar deuren in Den Haag, eh wie? Voordat ik een uitnodiging in mijn mail ontving, moest ik even twee keer op mijn hoofd krabben. Ik dook achter de computer en bekeek de online shop. Na wat pagina's te hebben bekeken kwam het langzaamaan bovenborrelen. Marks en Spencer, een winkel uit GB. En gister was het zo ver, de opening in Den Haag.


Ik was onwijs benieuwd naar de opening, omdat ik nog nooit in een winkel van hun was geweest. Om 17:00 werd ik verwacht op het parkeerterrein van Amsterdam RAI om met een bus (luxe!) naar het event te rijden. Dit was echt super, anders had ik echt een wereldreis moeten afleggen. Om half 7 's avonds begon het event met een modeshow (alle modellen zie je hierboven) als opening om 7 uur. Ik had dus nog even wat tijd om de winkel alvast te ontdekken.


Ik was onwijs onder de indruk van de winkel. Ik vond de kleding prachtig en de presentatie ideaal. Wat mij opviel in de winkel was dat kleding wat bij elkaar paste, ook echt bij elkaar hing, zodat je eigenlijk al meteen een hele outfit voor je zag. Er was zelfs een lijn, waarbij elk kledingstuk bij elkaar paste, hoe je het ook zou combineren. Ik werd overigens verliefd op een aantal kledingstukken, zoals deze tijgerprintjas, helaas was deze iets boven mijn budget!


Verder was er natuurlijk weer veel eten, hapjes en drankjes. Totdat ik zag dat er beneden een supermarkt zat, ik was verbaasd, maar mijn medeblogger fluisterde mij in dat dit heel normaal was. De supermarkt lag vol met producten van hunzelf, en ik vond het zo onwijs leuk. Van smoothies naar brood en van koekjes naar taart, alles lag er! Uiteindelijk heb ik nog een extra rondje gelopen, toen het was rustiger was, om de kleding allemaal nog eens goed te bekijken. Ik ben sinds gister in ieder geval fan en ga zeker de volgende keer als ik in Amsterdam of Den Haag ben een kijkje nemen!


Ik heb als laatst trouwens een vraag voor jullie. Er is de laatste tijd wat discussie om artikelen te zien over events, het gaat volgens die lezers alleen maar over eten en drinken en dat bloggers het alleen maar zouden doen voor eventuele goodiebags oid. Ik vraag me af hoe jullie hier tegenover staan. Ik zelf vind het namelijk leuk om als eerste een kijkje te kunnen nemen in winkels en dit voor jullie vast te leggen. Ik zou graag willen weten wat jullie mening hierover is, jullie zijn tevens de mensen waarvoor ik schrijf! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' - Youtube

18 opmerkingen
  1. Je hebt veel mooie foto's gemaakt! Ik was er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er super uit! In GB vind ik Marks en Spencer ook altijd erg leuk :) En ik vind events meestal heel leuk om te zien, soms zijn het inderdaad meer eten & hapjes op de foto's dan echt beeldmateriaal van een opening of wat dan ook van een bepaald merk, maar ja, lekker eten is ook gewoon heel leuk om foto's van te maken, toch? :) Dus ja, ik vind het niet zo erg hoor! Ik blijf het leuk vinden om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf event foto's leuk vinden, net zoals winkel openingen! Nu weten wij weer wat er in Den Haag nieuw is! Mooie foto's heb je ervan gemaakt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rochelle, ik vind dat je het enorm leuk doet, je neemt ons mee naar leuke plekken, je hebt een goede smaak, de foto's zijn erg mooi, je verwoord je teksten lekker om te lezen, je zet het mooi op, je brengt het gewoon enorm goed. Ik kijk er elke keer weer met veel plezier naar, en lees het ook met veel plezier. Ga vooral zo door!! Groet Ella Knoop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Ik baal nog steeds dat ik ziek geworden ben, want anders was ik er ook bij geweest.
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah leuk! Ik vond het gezellig! Die eerste jas vond ik ook zo leuk! Ik vind dit soort post meestal trouwens wel leuk om te lezen, behalve als het ECHT alleen maar foto's van eten zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Ik had echt enorme haast, dus al mijn foto's zijn snel genomen, haha! Ik vind dit soort posts trouwens alleen maar leuk. Zolang het inderdaad maar geen post over de hapjes op het event wordt, haha! Ik vond het trouwens heel gezellig gisteren om je te ontmoeten! :)

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je hier bent geweest! Ik begrijp die discussie wel, er zijn er genoeg die het alleen daarvoor doen maar ik ga zelf heen omdat ik het juist erg leuk vind om te zien. Voel me zelfs vereerd haha.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ook hele leuke items zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er allemaal mooi uit! En dat eten: jummie!
    Ik snap dat die discussie aan de hand is, op veel blogs zijn dezelfde foto's te vinden en dat kan natuurlijk ook saai worden voor de lezers waardoor (denk ik) deels de negatieve reacties ontstaan. Toch vind ik het altijd leuk om te zien, nu weet ik bijvoorbeeld dat ik bij deze winkel wel eens een kijkje zou willen nemen terwijl ik er anders nooit zou binnenwandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik had ook een uitnodiging, maar kon jammer genoeg niet :(
    Ik vind het altijd leuk om over events te lezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk! Ik vind het helemaal niet erg om posts over events te lezen op je blog. Er zijn blogs waarbij ik het oversla omdat die gewoon zinloze foto's maken waar niks nuttigs op te zien is maar bij jou vind ik het altijd super leuk om te lezen etc! :D

    www.turnitinsideout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat mensen een beetje vergeten hoe enorm veel werk er gestopt wordt in dat soort events, en dus ook in het eten. Het ziet er toch ook supergaaf uit, waarom zou je dat niet willen delen?

    Lijkt mij ook zeker dat er wat jaloezie in het spel is. Ik zou zeggen, post lekker wat jij leuk vindt om te posten, het is jouw blog en het zou hier alleen maar vol moeten staan met dingen die jij leuk vindt, niet wat andere mensen wel of niet leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je eerlijke mening, altijd fijn om te lezen! Ik begrijp wat je bedoeld! :-)

      Verwijderen