REVIEW | Wasverzachter Robijn met Zwitselgeur!

woensdag 13 augustus 2014


Het is jullie waarschijnlijk niet ontgaan. Een tijdje geleden kwam Robijn met iets nieuws waar veel mensen alleen maar van konden dromen. Ze gingen de samenwerking aan met Zwitsal en kwamen een paar weken terug uit met een wasmiddel en wasverzachter met Zwitsalgeur, om zelfs je kleding naar Zwitsal te laten ruiken! Ik was erg benieuwd, maar omdat het nogal prijzig was heb ik de flessen laten staan, totdat ik bij de Makro kwam en het mij een paar euro scheelde. Ik wilde het zeker proberen en heb vandaag een review over de wasverzachter.

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik geen complete Zwitsal-fanaat ben, maar ik het wel een fijne geur vind. Omdat ik wat jaren heb doorgebracht tussen heel wat baby's en kinderen (tijdens mijn stages van mijn opleiding Pedagogisch Medewerker) vond ik de geur meer denken aan luiers verschonen dan aan lieve babytjes met krul. In ieder geval was ik erg benieuwd naar dit product. Tijdens het wassen heb ik gewoon een regulier wasmiddel gebruikt, want ik vind mijn was altijd naar wasverzachter ruiken ipv naar de wasmiddel. Ik heb tijdens het wassen een vol dopje + een beetje in het wasverzachterbakje (leuk woord) gegooid. De was aan en wachten maar.. Spannend!


De wasmachine heeft zijn werk gedaan en terwijl ik het deurtje open doe komt er mij al een lichte Zwitsalgeur tegemoet. Omdat de was nog nat is, is de geur nog niet erg sterk. Ik dacht eerlijk gezegd dat dat het was, totdat ik de was ophing en na een uurtje of twee naar boven liep. De geur van Zwitsal kwam me tegenmoet en het rook overal naar Zwitsal, lekker! De kleding ruikt nu gewoon lekker naar Zwitsal in de plaats van naar een andere wasverzachter, zeker een aanrader als je van dit geurtje houdt! Ik kan me haast niet voorstellen dat ik een hele review heb gehouden over een wasverzachter, maar ik vond het zeker de moeite waard (ik voel me nu ook echt een huisvrouw)! Hebben jullie dit product al gescoord of gebruikt? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

13 opmerkingen
  1. Oh wat goddelijk! Ik ga dit snel aan mijn moeder vertellen haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de geur een beetje mwah.. Zo zo zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer An! Heb je wel genoeg wasverzachter toegevoegd? Ik heb ook ietsje meer gedaan dan aanbevolen!

      Verwijderen
  3. Ik vind het juist lekker ruiken maar ja ik doe ook iets meer dan aanbevolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuk dat het toch de moeite is, dan ga ik het hier thuis ook eens aanraden :p

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm lijkt me heerlijk! Ik ga hem eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oppassen voor bleekvlekken, staat op de verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wat lekker! Even mijn huisgenootjes lief aankijken, haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem ook lekker ruiken hoor!

    xF

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lekker, m'n moeder wast hier de lakens en handdoeken mee :)

    BeantwoordenVerwijderen