WISH | Spullen die ik wil hebben voor de zomer

woensdag 4 juni 2014

De zomer komt er al bijna aan. Nog een paar dagen en het is zo ver! Lang leven de zon, de zee en genieten van vrije dagen. Warme zomeravonden, cocktails en blote benen. Laten we allemaal hopen op een goede zomer, maar als het al zo is begonnen kan het vast alleen nog maar beter gaan. Voordat de zomer begint wil ik graag nog wat spulletjes hebben die ik hieronder laat zien.

Hardloopshorts en geprinte shorts, VEROMODA - Black 3+, GOPRO - Skeelers, POWERSLIDE - Sandaaltjes, BULLBOXER (alles gevonden op OTTO).

1 Korte hardloopshorts.
Nu het warmer en warmer wordt is het echt niet lekker om in een lange hardloopbroek te rennen. Ik heb laatst een driekwart model aangeschaft bij de Primark, maar het lijkt me toch lekkerder om voor nog korter te gaan. Ik loop nu ook steeds in een crop top en het is gewoon heerlijk om de frisse wind te voelen wanneer je het bloedheet hebt van het rennen.

2 Geprinte shorts.
Hoe leuk is deze short? Ideaal voor het WK en voor de zomer. Met een leuke witte top en simpele sandaaltjes is je outfit al klaar. De short is lekker zomers door de palmbomen die erop staan en natuurlijk zijn we er allemaal dol op. Ik vind shorts die wat wijder zijn ook wat fijner zitten, zo snijden ze niet zo in je bovenbenen.

3 Een GoPro black 3+.
Dit camera'tje staat al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje. Jullie zullen hem ongetwijfeld kennen. Dit camera'tje is klein, compact, kan alles hebben en je kunt er zelfs mee onder water filmen! Ik wil hem graag aanschaffen voor de zomer zodat ik al mijn leuke dagen kan vastleggen. Bijvoorbeeld lekker touren op de scooter, zwemmen en natuurlijk mijn vakantie in Florida! Dan kan ik hem ook meenemen in de achtbaan en in andere attracties.

4 Skeelers.
Vroeger was ik een meisje die aan skaten deed, skeeleren noemde ik het liever niet want dan dacht iedereen dat ik rondjes aan het skeeleren was met mijn armen op mijn rug. Niets is minder waar, ik was een heuse stuntskater. Ik ging halfpipes op en af, deed allerlei trucjes en zat elke dag weer onder de schaafplekken omdat ik was gevallen maar ik vond het onwijs leuk! Ik zie het mezelf nu niet meer doen maar ik vond het zo een heerlijk gevoel om op warme dagen te skaten dat ik het graag weer wil doen!

5 Sandaaltjes.
Elk jaar koop ik nieuwe sandaaltjes. Met sommige sandaaltjes doe ik jaren, met andere maar een seizoen. Daarom koop ik elk jaar op zijn minst een paar nieuwe en dit jaar wil ik ook zeker weer een nieuw paar. Dit paar is lekker simpel maar toch leuk, zo past het onder elke outfit (wat ik altijd belangrijk vind aan sandaaltjes).

Mijn verlanglijstje voor deze zomer is lekker gevarieerd! Een beetje sport, een beetje vrije tijd en een beetje fashion. Ik heb overal linkjes bijgeplaatst voor het geval dat jullie ergens naar willen kijken! Wat zijn items die jij nou echt wilt hebben voordat de zomer van start gaat? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 


14 opmerkingen
  1. Ah ik wil ook weer skeelers nu ik ze hier zo zie staan! Nieuwe sandaaltjes is natuurlijk altijd leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een andere wishlist dan die ik vaak tegenkom, super leuk! Skeeleren is echt gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Korte hardloopshorts staat ook op mijn lijstje! In de zon wordt het me soms toch net wat te warm met een driekwartbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gopro is echt zo leuk!
    Mijn vriend heeft er ook een :)



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die geprinte short is erg leuk! Nu ik die skeelers zie bedenk ik me dat ik die hier ook nog ergens heb liggen.. Als het weer wat mooier is ga ik zeker weer eens een rondje skeeleren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Go proooo, die wil ik ook zo graag. Lijkt me echt leuk om een aftermovie van m'n vakantie te maken ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook zo graag een GoPro! Beetje prijzig, maar het 'hebben gehalte' is zo hoog..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan kunnen we samen mooie videos maken met de GoPro!
    XxF

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die camera lijkt me heel vet!
    Liefs,

    lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die camera lijkt me echt leuk om mee te filmen met longboarden enz!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een go pro wil ik in de toekomst ook zo graag! En ik zou ergens ook wel weer willen skeeleren maar ik krijg mijn vriend helaas niet mee haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke wish! skeeleren vind ik zelf ook altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen