LIFE | Wat te doen tijdens een potje voetbal?

woensdag 18 juni 2014

Het WK is in volle gang en door het hele land heerst er een soort Oranjekoorts. Overal waar je loopt, kijkt, fietst, rijdt of zelfs waar je even rustig je boodschapjes wilt doen hangt er een voetbalsfeertje. Het gemiddelde meisje houd niet zo van voetbal, waaronder ik overigens ook. Elke week kijkt mijn vriend normaal voetbal, op de zondag, en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Het WK vind ik anders, er hangt een sfeertje die ik eigenlijk wel leuk vind! Vanavond speelt Nederland tegen Australiƫ en daarom geef ik vandaag wat tips wat je kunt doen tijdens een potje voetbal!


1 Doe lekker mee en trek je meest oranje outfit aan.
Dat is de makkelijkste optie schat ik in, lekker mee doen met de meute en keihard meejuichen als er een doelpunt wordt gescoord. Natuurlijk draag je hier je Bavariadress of ander knaloranje kledingstuk bij. Ik zelf heb tijdens de eerste wedstrijd mijn Bavariadress aangetrokken en ben bij alle mannen gaan zitten in de woonkamer. Dat vinden ze superleuk, want ze zaten zelf namelijk ook allemaal in een knaloranje Heineken shirt!

Bron / Bron 

2 Naar de mooie mannen kijken!  
Even tussen jullie en mij. Er zitten best wat hotties tussen al die teams! Zelfs het Nederlandse team heeft er een paar. Ga dus lekker op de bank zitten naast de mannen en kijk ondertussen naar de mannen die over het veld heen huppelen, dat vinden we allemaal niet zo erg toch? Mijn favorieten favoriet van het Nederlandse team is Daley maar Olivier Giroud van het Franse elftal mag er ook wezen!


3 Ga ultiem ontspannen en lak je nagels oranje.
Een avondje iedereen op de bank, dus de bovenverdieping (of slaapkamer + badkamer) is helemaal tot jou beschikking. Misschien dus tijd voor een heerlijk avondje ontspannen. Uitgebreid douchen, scrubben, je massaal insmeren met bodylotion om vervolgens een maskertje op te doen en je nagels natuurlijk oranje te lakken. Bereid je wel voor op af en toe wat geschreeuw vanaf de woonkamer, haha! Afgelopen week lakte ik mijn nagels oranje, lekker matchy bij mijn Bavariadress.


4 Als je echt niet van voetbal houd, ontsnap de drukte!
Word je gek van al dat geschreeuw, bier en van die afgrijselijke kleur, dan kan dat natuurlijk ook. Dan is het beste om de veilige thuishaven te verlaten en misschien wel een lekker stuk te gaan lopen door het bos tijdens de wedstrijd. Wedden dat het hele bos compleet verlaten is en je alle ruimte van de wereld hebt om lekker een stuk te lopen? Natuurlijk kun je het wandelen ook inruilen voor een lekker stuk hardlopen, zo ben je net als het Nederlands elftal lekker gezond bezig door te sporten. Bereid je ook hier weer voor op plotseling geschreeuw, vuvuzela's en toeterende auto's wanneer er een doelpunt is gevallen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden op wat tips te lezen over wat je kunt doen tijdens voetbal. Ikzelf doe gewoon mee met de gekte, maar ik sla er gelukkig niet in door. Ik kijk samen met mijn vriend (en zijn vrienden) naar het Nederlands elftal en klaag nu even niet als de tv aanstaat op voetbal. Het is maar een paar weekjes en ik vind het eerlijk gezegd wel spannend en leuk om een wedstrijd te kijken! Hoe vinden jullie het WK? Ik ben benieuwd! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook Instagram -  Twitter - Bloglovin' Youtube - 

11 opmerkingen
  1. Leuke tips! Ik ben ook geen voetbalfan, maar wel als het gaat om het WK. Ik mag vanavond opschieten anders ga ik het niet eens halen vanuit stage hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren mijn nagels fel oranje gelakt haha. Ik ga vanavond ook kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Ik ga vanavond zeker kijken, maar doe eigenlijk nooit iets oranje aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tips, ik hou niet van voetbal maar nl kijk ik toch wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat Bavaria jurkje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede tips! Zo ieder meisje moeten lezen!
    XxF

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke tips en leuk artikel meid liefs x

    BeantwoordenVerwijderen