NEW IN | Goodiebag Marks & Spencer

vrijdag 28 februari 2014


Vorige week was ik naar de opening van Marks en Spencer, waar jullie al een verslagje over konden lezen. Toen wij in de rij stonden om onze jassen weer op te halen kregen wij allemaal een goodiebag uitgereikt. De goodiebag was best zwaar, dus ik was best nieuwsgierig wat erin zat. Mensen om mij heen begonnen al gretig alles eruit te halen waardoor ik zag dat er eten in zat!


En dat vond ik helemaal niet erg, want nadat ik in de supermarkt was geweest wilde ik eigenlijk alles wat ik daar zag wel hebben. In de bus terug naar Amsterdam keek ik in de tas en ik zag dat er vier verschillende producten in zagen, lekker gevarieerd! Van links naar rechts: Organische groene thee, chocolade eclairs, butter scottish shortbread fingers en sinaasappel marmelade. Ik vind het best leuk, zo een goodiebag met eten, zo kun je er thuis nog lekker van genieten. Wat lijkt jullie het lekkerste van de producten? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' - Youtube

14 opmerkingen
  1. Lekkere goodiebag heb je meegekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeetje.. wat lekker allemaal! Die groene thee klinkt heel goed.. die verpakking/illustraties en typografie zijn alleen al leuk! Om even als vormgever te praten, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh wat leuk en lekker! Shortbread ben ik zelf niet zo'n fan van, maar ECLAIRS <3 en het doosje van de thee ziet er superleuk uit!

    Liefs, Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, die koekjes & thee koop ik daar ook altijd, zo lekker! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het een hele leuke goodiebag! De chocolade eclairs zijn vooral mijn favoriet, al vond ik de marmelade nou niet echt lekker. Een beetje te bitter haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  6. Hmm die chocolaatjes klinken lekker! Leuke originele goodiebag :-)

    BeantwoordenVerwijderen