LIFE/TAG | It's Valentines day!

vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag, niet iedereen zijn favoriete dag en eerlijk gezegd hecht ik er niet zo veel waarde aan, maar ik vind het wel een leuke dag! Mijn vriend en ik zijn ondertussen al bijna 3.5 jaar samen en doen meestal op dit soort dagen iets kleins, puur omdat ik Valentijnsspulletjes schattig vind. Vandaag wilde ik mijn eerste tag met jullie delen: de boyfriend tag (die ik overnam van MissLipgloss). Bij deze tag is het de bedoeling dat mijn vriendje eerst de vragen beantwoord en ik daarna reageer of het klopt!


1 Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Fabian: Gtst, Cake Boss en Dr Phill.
Roshelle: Klopt! En alle dramaverhalen op RTL 4 en natuurlijk ook vaak programma's op BNN.

2 Noem iets wat ze ab-so-luut niet lust.
Fabian: Alle soorten saus.
Roshelle: Dit klopt helemaal! Vroeger lustte ik vrij weinig, maar nu probeer ik steeds meer en meer.

3 Jullie zijn uiteten, wat bestelt zij voor drinken?
Fabian: Appelsap of een zoete witte wijn.
Roshelle: Klopt ook, vooral de appelsap is niet weg te denken.

4 Wat is haar schoenmaat?
Fabian: nnnnn-egenendertig, of eh, was het 39,5?
Roshelle: Bingo, goed hoor, waar blijven mijn nieuwe schoenen nu je mijn maat weet? (grapje, grapje).

5 Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Fabian: Alle Ebaytroep die ze af en toe koopt, hahaha!
Roshelle: Hahaha, het is niet altijd troep hoor, soms zijn dingen echt handig.


6 Wat is haar favoriete broodje?
Fabian: De Sub, cheese and origin met kalkoen, kaas en wat groente.
Roshelle: Dat vind ik inderdaad erg lekker, een stuk stokbrood zelfbelegd, vind ik ook heerlijk.

7 Noem iets wat ze elke dag kan eten.
Fabian: Heel veel fruit.
Roshelle: Dat heeft periodes, soms heb ik trek in het een, soms in het ander.

8 Wat is haar favoriete ontbijt?
Fabian: Yoghurt met muesli en aardbeien.
Roshelle: Dit kan er inderdaad zeker wel in, jammie.

9 Wat is haar favoriete muziek?
Fabian: Olly Murs, die ik inmiddels ook mee kan zingen.
Roshelle: Jaaaaa en ik ben zelfs naar zijn concert geweest!

10 Wat is haar favoriete sport?
Fabian: Hardlopen.
Roshelle: Drie keer per week, heerlijk!

11 Welke kleur hebben haar ogen?
Fabian: Lichtgroenig en in een bepaald licht blauwig.
Roshelle: Goed geraden, nee hoor, dat wist je!


12 Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Fabian: Nagelbijten, en daar zou ik ook eigenlijk mee moeten stoppen..
Roshelle: Ja, dat vind ik echt een verschrikkelijke eigenschap. Vroeger was dat ook roken, maar gelukkig ben je gestopt waar ik nog steeds heel blij mee ben.

13 Waar is ze geboren?
Fabian: In het ziekenhuis van Purmerend.
Roshelle: Klopt, en jij daar ook, in hetzelfde jaar.

14 Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Fabian: Dat is bij haar nogal lastig, ze bakt namelijk zelf taarten, toch zou ik gaan voor een redvelvettaart met jamvulling.
Roshelle: Hahaha, jamvulling? De red velvet was goed, maar ik zou dan toch gaan voor slagroom of creamcheese, maar er is een begin, wanneer komt die taart?

15 Wat voor sporten heeft zij allemaal gedaan?
Fabian: Skaten en hardlopen, thuis sporten voor een tv is geen sport (hahaha).
Roshelle: Ik heb inderdaad niet veel sporten beoefend, als kind vond ik er niet zoveel aan maar ik deed wel een tijd aan skaten en nu loop ik sinds een paar maanden hard.

16 Wat zou ze uren achter elkaar kunnen doen?
Fabian: Op haar MacBook allerlei dingen doen zoals bloggen, blogs bezoeken, facebooken en natuurlijk met mij samen zijn!
Roshelle: En natuurlijk leuke dingen doen met jou!

17 Wat voor uniek talent heeft ze?
Fabian: Ik zeggen, creativiteit, dat zie je terug in je opleiding, taarten, schetsen die je maakt/maakte, en daar kun je dat duidelijk aan zien.
Roshelle: Lief van je.


18 En, hoelang zijn jullie samen?
Fabian: Wij zijn -een heel rekenverhaal- 3 jaar, 4 maanden en 4 dagen samen.
Roshelle: Wat een tijd, poeh poeh!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tag te lezen, ik heb nog nooit eerder een tag gedaan maar ik vind het wel altijd leuk om ze op andere blogs te lezen. Dit was mijn eerste, maar misschien komen er nog wel meer aan. Wat vinden jullie van deze beantwoorde tag? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' - Youtube

15 opmerkingen
  1. Aah leuke blogpost :D

    www.turnitinsideout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahwww, schattig! Happy valentinesday (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om te lezen & hele lieve foto's :)
    Liefs Rhoda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Valentine's, you look lovely <3

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een liefde allemaal! Fijne dag vandaag X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om terug te lezen!

    Love you!
    XF

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die grote foto van jullie samen is schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah hij weet echt wel alles over je, fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke tag en wat een mooie/lieve foto's van jullie <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat een lieve foto's van jullie! En wat een leuke tag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen