OUTFIT | Some outfits from this year

dinsdag 31 december 2013

Het is de laatste dag van 2013, vanavond knallen we het nieuwe jaar in! Om eerlijk te zijn vind ik dat helemaal niet erg! Ik heb dit jaar best een rotjaar achter de rug en heb erg veel zin om met een frisse moed 2014 in te gaan. Ik heb nooit verteld waarom ik een rotjaar heb gehad, maar ik wil ook niet teveel persoonlijke problemen op mijn blog kwijt. In ieder geval: 2013 in outfits! Ik heb een paar outfits voor jullie uitgekozen van dit jaar.


Wat heerlijk om te zien, zonder jas en met blote benen naar buiten! Daar verheug ik mij nu al weer op want ik ben echt meer een mens van de zomer. Ik vind het lekkerste als er weer zo een eerste dag komt waarop ik mijn jas kan laten hangen! Ik vind een winterjas zó vervelend om te dragen, terwijl ik stiekem truien wel weer heerlijk vind!


En het werd kouder en kouder, en de vesten (en jassen) moesten, na een korte zomer, alweer uit de kast. De korte broekjes werden ingeruild voor lange broeken en de espadrilles werden langzaam ingewisseld door AllStars (die overigens in de zomer natuurlijk ook kunnen).


En we komen steeds dichter bij nu, de laatste outfits van de afgelopen paar weken. Ik draag natuurlijk een jas met de storm, wind en regen, maar voor de outfitfoto's gaat die even uit en klapper ik met mijn tanden tijdens het maken van de foto's. Ach, je moet er wat voor over hebben! Het valt me op dat ik echt verkocht ben aan mijn tas en ik een liefdevolle connectie heb met mijn linkerarm die in mijn haren rust, hahaha! Ik draag ook overal een zonnebril, maar dit doe ik eigenlijk in het echt ook! Ik heb het nooit echt uitgelegd, maar ik heb ontzettende last van buitenlicht en krijg supersnel hoofdpijn, mijn zonnebril geeft mijn ogen rust waardoor het veel prettiger is om buiten te zijn. Misschien moet ik 2014 gaan werken aan poseren voor de camera! Wat is jullie favoriete outfit van 2013? Ik wens jullie overigens allemaal een fijne jaarwisseling! Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' -

18 opmerkingen
  1. Leuke outfits! Ik denk dat de linker van de laatste rij mijn favoriet is : cleane outfit met als 'kers op de taart' je haarknot! Ik houd gewoon van 'hairbuns' :)
    Over 2013 ben ik het eigenlijk wel met je eens dus dat 2014 maar snel begint ;) ik wens je een beter jaar toe dan 2013! xx Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gave outfits! Outfits nummer 11 en 12 zijn mijn favorieten outfits. Ik hoop oprecht dat 2014 een beter jaar wordt dan 2013! Dat heb je verdient! Alvast een hele fijne jaarwisseling! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfits zeg! Ik vind vooral outfit 5, 6, 9 en 11 heel tof! Blousjes staan je goed :) Hopelijk krijg je een heel fijn 2014 en wordt deze beter dan 2013, ondanks dat je niet wilt vertellen wat er is gebeurd, en begrijpelijk!, hoop ik dat alles nu wel al beter is dan voorheen.

    Liefs,
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Mijn favoriet is de bovenste van het rechterrijtje!

    XF

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit foto's! Je stijl is goed erin terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfits! Ik wens je alvast een heel fijn 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kledingstijl echt heel mooi! En heel 'stijlvast', leuk! Ik hoop dat 2014 een veel mooier jaar voor je wordt Roshelle :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt een prachtige stijl, rustige kleuren, heel mooi en stijlvol!

    liefs,
    Femke

    p.s: alvast een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you deserve the best 2014. i love your blog baby. kiises

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: BURGUNDY SWEATER
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/12/burgundy-sweater.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de 4e en de 10e het leukst! Alvast Happy New Year! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik kan er geen favoriet uit kiezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je ziet zo duidelijk een eigen stijl bij jou, heel leuk vind ik dat :). Jammer dat je een rottig jaar hebt gehad.. ik wens je in ieder geval een heel goed jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt echt een toffe stijl! Super leuke outfits! Happy 2014! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke collectie outfits! Een fijn 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeerlijk om de zon en tops te zien in een outfit! Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar, hopelijk gaat 2014 je veel goeds brengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfits! en wat heb je toch een stel leuke jasjes, haha. Nog een gelukkig nieuwjaar :) x

    BeantwoordenVerwijderen