NEW IN | Gingerbread body butter

woensdag 11 december 2013

Body Butter, THE BODY SHOP.

Twee weken geleden kocht ik de adventkalender bij de Body Shop, maar bij bestelling van 30 euro of meer mocht je een gratis body butter uitzoeken. De body butters waar je uit mocht kiezen waren drie stuks van de kerstlijn. Er waren nog twee geuren over en ik koos uiteindelijk voor de 'Ginger Sparkle' geur. Deze ruikt naar Gingerbread! Ongelofelijk zoet en je wilt bijna een hap nemen uit dit potje. Ik heb hem nog niet gebruikt, ik vind het zo zonde om nieuwe producten voor de eerste keer te gebruiken omdat ze nu nog zo lekker nieuw zijn! Haha! Lijkt het jullie lekker, gingerbread geur? Love Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' 

13 opmerkingen
  1. Mmm, klinkt alleszins heerlijk!
    Zou ik wel eens willen uitproberen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem geroken in de winkel toen ik op zoek was naar een cadeautje! Maar ik vond de andere twee geuren in de kerstlijn toch iets lekkerder dan deze (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ruikt zo lekker!



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt geen idee hoe dat ruikt, maar het is vast heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoet, beetje naar kaneel en het lijkt net of je een hap uit die butter kan nemen, zo zoet als het ruikt, hihi!

      Verwijderen
  5. Ik weet eigenlijk niet eens hoe die ruikt, maar ik wil 'm! Alleen al voor het superschattige potje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem eens geroken in de winkel, maar de geur vind ik zelf persoonlijk niet lekker.
    Deze lijn is niet echt iets voor mij :D Ik vind hun andere bodybutters wel erg lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Body Shop producten zijn zo fijn! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me heerlijk! Maar ik zou 'm niet alleen om de nieuwigheid, maar ook om het cute potje gewoon niet willen gebruiken. Zo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een aparte geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze geur heeft eigenlijk iets weg van zure cola snoepjes ;p

    BeantwoordenVerwijderen