LIFE | Het is Kerst!

donderdag 26 december 2013

Foto's Kerst, MADEBYROSHELLE.

Mijn eerste Kerstdag was echt heerlijk. Samen met mijn vriend, de familie van mijn vriend en mijn moeder aten we samen bij mijn schoonfamilie. Vanaf een uurtje of vier verzamelde iedereen zich in het Kersthuis en begonnen we met hapjes en drankjes. Na de eerste gang van het diner deden we de cadeautjes. Ik werd super verwend en heb ook leuke cadeautjes gegeven de anderen. Dit is een kleine recap van hoe mijn Kerstdag eruit zag, helaas ben ik wel vergeten om foto's te maken van het eten, hihi! Mijn cadeautjes laat ik later zien! Vanavond vier ik Kerst met mijn vriend, zus en moeder samen. Vanavond doen we niet aan cadeautjes, maar lekker gourmetten! Hoe was jullie eerste Kerstdag? Love, Roshelle.

11 opmerkingen
  1. Wat is de tafel mooi gedekt! Leuk gedaan met die lichtjes! En ben benieuwd naar je cadeautjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt leuk! Ben benieuwd naar je cadeaus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat ziet het er gezellig uit!
    De tafel is echt heel leuk gedekt.
    Ben benieuwd naar de cadeaus die je gekregen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig uit! Fijne tweede kerstdag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit, fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ziet er heel fijn uit!
    De tafel is zo mooi gedekt (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel gezellig uit, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah het ziet er echt gezellig uit! Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen