BUDGET | Last minute cadeautjes

zaterdag 30 november 2013

Make-up organizer & oliebrandertje, ACTION - Cupcake met kaars, PRIMARK - Nagellak, KRUIDVAT - Notitieboekje, HEMA.

Ik vroeg deze week op Twitter en Facebook of jullie het leuk vonden om een post te zien over budgettips voor Sinterklaas. Ik kreeg niet erg veel reacties, maar de reacties die ik kreeg waren positief! Ik ben zelf gek op Sinterklaas, naja, eigenlijk meer op het Sinterklaasspel wat ik bijna ieder jaar speel. Dit jaar moet ik drie cadeautjes van ieder vijf euro meenemen en dat is nog altijd een lastig klusje! Ik heb voor jullie vijf spulletjes uitgekozen, voor onder de 5 euro! Allereerst de make-up organizer, superhandig, voor de dames. Hij kostte 1,69. Als tweede een cupcake, met daarin een kaars verstopt. Hij kostte 2,50. Als derde een oliebrandertje met chips, de oliebrander kost 79 cent en de chips zijn per vijf stuks 1 euro. Als vierde, twee nagellakjes van Catrice. Deze waren samen 5 euro, dit was helaas een actie, maar normaal zijn ze een eurootje duurder per twee! En als laatste, hoe kan het ook anders met mijn notitieboekjesverslaving.. Deze is in erg veel leuke kleurtjes verkrijgbaar en kostte 2,50! Hebben jullie een beetje ideeën op kunnen doen na het zien van deze post? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' 

13 opmerkingen
  1. Heel leuk, ik vrees dat ik ook een lichte notitieboek verslaving heb. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi glitterlakje, ik ben benieuwd naar een swatch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuke ideetjes (:
    Die lakjes vind ik super mooi!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik vind van die pakketjes met van alles wat altijd leuk te krijgen/geven. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat boekje heb ik ook! Met vriendinnen doen wij een spel met sinterklaas. Ik heb een nagellaksetje en oorwarmers gekocht daarvoor bij de primark. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingetjes! X

    www.ipriszz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes! Dat notitieboekje van de Hema is gaaf! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke notitieboekje van HEMA, het is dat ik er al zoveel van heb anders kocht ik hem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat notitieboekje is echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee!! En erg leuke items heb je gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er uit alsof het een mooie Sinterklaasavond gaat worden! xF

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind surprises altijd leuk om te doen! Het sinterklaasspel is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen