OUTFIT | Which one?

maandag 26 augustus 2013

Top, H&M - Rokje, ZALANDO - Espadrilles, HEMA - Schoenen, PRIMARK.

Jullie hebben al mijn nieuwe skulltop en mijn nieuwe Amerikaanse vlag schoenen kunnen zien op mijn blog en hier combineer ik ze beide! Ik kon alleen niet zo goed kiezen tussen mijn espadrilles of de schoenen, dus heb ik maar van beide een foto gemaakt. Ik vind het speelse effect van de schoenen wel leuk, maar espadrilles vind ik er ook erg leuk bij! Welke schoenen zou jij kiezen bij deze outfit? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' 

25 opmerkingen
  1. Super leuke outfit ! Ik vind de espradilles er leuker bij staan ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke outfit! Ik vond de espadrilles er leuker bij! Je hebt echt mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de bovenste schoenen mooier staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De espradilles vind ik er mooier bij staan, for sure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah gave outfit! zou ik zo zelf aantrekken!

    De eerste vind ik iets leuker, vraag me niet waarom want de 2e is ook super :D

    http://turn-it-insideout.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf rokje! Vind persoonlijk de eerste het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het met de espadrilles het leukst!
    Past qua kleur iets beter vind ik (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze beide erg leuk! maar denk dat de espadrilles mijn favoriet zijn! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind beide combinaties mooi, maar als ik moet kiezen, dan ga ik voor de tweede, met de sneakers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele toffe outfit, qua kleuren past het eerste paar er beter bij. Maar ik hou wel van een kleurtje dus ik zou voor de 2e gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfit, je rokje is mooi! Ik vind het tweede paar leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie outfit, het eerste paar vind ik leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik vind de bovenste outfit het leukst (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk rokje! Ik vind het eerste paar schoenen leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de schoenen op de tweede foto er leuker bij staan! Sowieso een mooie outfit trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke outfit! Ik vind beide schoenen er leuk onder staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie outfit. Ik vind beide schoenen erg leuk maar die op de eerste foto staan hier mooier bij vind ik!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke outfit! Ik vind je schoentjes echt leuk! Maar ik zou toch voor de 1e gaan

    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De espadrilles vind ik het leukst :) ze zijn allebei leuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stunningly stylish! Loove your blog darling
    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De eerste! Vind die andere schoenen niet zo matchen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wouw wat heb je mooi haar! Ik vind je espadrilles ook erg leuk, nooit geweten dat ze die bij de hema verkopen!

    Liefs, Esther - Confashions

    BeantwoordenVerwijderen