NEW IN | Printed and leather

zondag 11 augustus 2013

Blouse en broek, H&M.

Al heel lang wilde ik een broek die een soort leather-achtige coating had. Toen ik afgelopen donderdag in Amsterdam in de H&M liep (en heel toevallig een bon van 25 euro had, haha) zag ik een broek hangen die eigenlijk perfect was. Ik twijfelde nog of hij zou passen maar hij zat als gegoten. Ik kocht er ook nog een blouse bij. Na het afrekenen ben ik naar het pashokje gegaan en heb ik de outfit gelijk aangetrokken, haha! Wat vinden jullie van deze broek en de blouse? Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' 

23 opmerkingen
  1. Mooie aankopen! Ziet er ook meteen leuk uit als outfit, denk ik (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankoopjes, haha ik moest even lachen dat je de kleding meteen aan bent gaan doen! Zou ik ook hebben kunnen doen, soms kun je zo blij zijn met iets wat je net gekocht hebt :D!

    Misschien vind je het leuk om gezellig mee te doen vandaag met mijn linkparty?! Hier kun je iedere zondag reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link terug naar jouw blog!! Tof toch?! Bij deze ben je van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Wat een toffe blouse, echt een super leuke print! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave blouse met een leuke print!

    xx Riëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pretty blouse! and a lovely blog!
    just started to follow you via gfc, and on bloglovin, too.
    Hope you can follow me back :)

    Happy sunday,
    <3, getcarriedaway

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blouse en broek! :) Ik kan je wel aanraden om de broek met de hand te wassen omdat hij heel snel vervaagd helaas.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blouse heb je gekocht, staat je vast heel erg mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie aankopen! Die blouse is echt zo tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke blouse, die print is echt mooi. En zo'n broek van nep leer is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk blouse ^^ Je hebt een erg leuke blog trouwens, ik volg je nu op Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je tegen de broek aanliep die je zo graag wou!
    & de blouse die je kocht is ook echt heel erg mooi. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh dat shirtje vind ik vooral heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk! Zo'n broek heeft inderdaad net iets extra's dan een gewone zwarte broek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen :D De blouse vind ik erg leuk!

    Ik volg je nu trouwens via GFC. Volg je me ook terug? ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen heb je gekocht! (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie aankopen!
    De blouse had ik laatst ook gepast, maar deze was veel te lang voor mijn mini lijfje, helaas!

    x. Michelle

    BeantwoordenVerwijderen