OUTFIT | Zwart and tiger

woensdag 31 juli 2013

Broek, H&M - Shirt, WE - Schoenen, ZIGN - Nagellak, OPI. 

Zoals je kunt merken, ben ik bezig met het een en ander te veranderen op mijn blog! Zoals je nu ook kunt merken, schrijf ik weer in mijn moedertaaltje. Ik heb veel meer Nederlandse bezoekers, dus dit is speciaal voor jullie, haha! Ik ben dus de komende dagen een bezig met wat aanpassingen! Het shirt wat ik aan heb, heb ik deze week nieuw gekocht bij de WE, hij is asymmetrisch, dus iets langer aan een kant, wat ik zelf een leuk effect vind geven. Love, Roshelle.

Volg LifeOfRoshelle - Facebook - Instagram -  TwitterBloglovin' 

2 opmerkingen
  1. Leuke casual outfit, ik vind je horloge heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie outfit!!
    Je blog is echt heel leuk, dus ik ga je volgen :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen